google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dimecres, 14 d’abril del 2010

Els Cargols i els Conills hem anat d'excursió a la Granja Neri.






















Emocionats i il·lusionats vam passejar per la granja veient i tocant tots els animals. Entre rialles i molta diversió vam passar un dia molt especial .




dimarts, 13 d’abril del 2010

Els nens de P3 hem fet la Mona.




Mire, mireu quins cuiners! Ens van quedar unes mones boníssimes!

L'OFICI D' AQUESTA SETMANA " CAMBRERA"

La mare del Pol, la Jazmín, és cambrera.

La Jazmín ens ha ensenyat a parar la taula, hem parat la taula amb plats, coberts, tovalló, copes .
A partir d'ara els nens i les nenes de P-5 ja podem parar la taula a casa, ja veureu que bé que ho faran.



dissabte, 10 d’abril del 2010

Els nens i nenes de P-5 ja sabem com es fa el pa.

La mare de la Judith, la Mònica, ens ha ensenyat com es fa el pa .
Amb la pasta de sal que hem fet, hem dissenyat les nostres barretes de pa, croissants.....


Si voleu jugar amb aquesta pasta de sal a casa, aquí teniu la recepta:
  • dos gots de farina
  • un got de sal
  • aigua.









dijous, 8 d’abril del 2010

PROTAGONISTES MES DE MARÇ P-4







Mmmmmmmmm....!!!!

Què bo que estava el berenar que vam fer amb l'ajuda de les mames dels protagonistes del mes de març!

Suc de taronja, macedònia, pa amb mantega i cola-cao, paté, formatge i boletes russes...


MOLTES GRÀCIES A TOTES PER PARTICIPAR!




dimarts, 6 d’abril del 2010

PROTAGONISTES MES DE FEBRER P-4


Donem les gràcies a les mames i papes dels nens protagonistes del mes de febrer que van venir a la classe i ens van fer passar una tarda molt engrescadora, divertida i..........MOLT MOGUDA, vam ballar fins que no vam poder més.

dimecres, 24 de març del 2010

INVESTIGUEM LES PLANTES A 2n

Aquests darrers dies vam estar investigant el món de les plantes com a part del temari de Coneixement del Medi. Vam fer un hivernacle: primer vam posar les llavors en un pot ple d’aigua, li vam escriure el nom i vam esperar 24 hores abans de canviar les llavors a l’hivernacle. Només va caler llum i aigua i les llavors van començar a germinar!!! Mireu, mireu quines llenties i quins brots tendres d’amanida!!!

















També vam confegir un herbari: vam portar fulles de casa, amb la informació, les vam premsar durant 15 dies. Quan ho vam destapar estaven ben primetes… les plantetes!!! Per últim, vam fer una fitxa de cada planta, amb el nom i vam escriure tot el que sabíem. Tenim l’herbari a la classe, si voleu, ens el demaneu!!!







dimarts, 23 de març del 2010

COM TREBALLEN ELS CARTERS?

AVUI A VINGUT EL PARE DE LA NAROA I ENS HA EXPLICAT COM TREBALLEN ELS CARTERS. HEM ESCRIT UNA CARTA, LI HEM POSAT UN SEGELL I L'HEM TIRAT A LA BÚSTIA DE CORREUS.
ENS HA EXPLICAT QUE ELL REPARTEIX LES CARTES AMB UNA MOTO I.... ENS HA DEIXAT PUJAR! ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!