dimecres, 14 d’abril del 2010
dimarts, 13 d’abril del 2010
Els nens de P3 hem fet la Mona.
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
L'OFICI D' AQUESTA SETMANA " CAMBRERA"
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dissabte, 10 d’abril del 2010
Els nens i nenes de P-5 ja sabem com es fa el pa.
La mare de la Judith, la Mònica, ens ha ensenyat com es fa el pa .
Amb la pasta de sal que hem fet, hem dissenyat les nostres barretes de pa, croissants.....
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dijous, 8 d’abril del 2010
PROTAGONISTES MES DE MARÇ P-4
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dimarts, 6 d’abril del 2010
PROTAGONISTES MES DE FEBRER P-4

Donem les gràcies a les mames i papes dels nens protagonistes del mes de febrer que van venir a la classe i ens van fer passar una tarda molt engrescadora, divertida i..........MOLT MOGUDA, vam ballar fins que no vam poder més.
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dimecres, 24 de març del 2010
INVESTIGUEM LES PLANTES A 2n
Aquests darrers dies vam estar investigant el món de les plantes com a part del temari de Coneixement del Medi. Vam fer un hivernacle: primer vam posar les llavors en un pot ple d’aigua, li vam escriure el nom i vam esperar 24 hores abans de canviar les llavors a l’hivernacle. Només va caler llum i aigua i les llavors van començar a germinar!!! Mireu, mireu quines llenties i quins brots tendres d’amanida!!!
També vam confegir un herbari: vam portar fulles de casa, amb la informació, les vam premsar durant 15 dies. Quan ho vam destapar estaven ben primetes… les plantetes!!! Per últim, vam fer una fitxa de cada planta, amb el nom i vam escriure tot el que sabíem. Tenim l’herbari a la classe, si voleu, ens el demaneu!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
dimarts, 23 de març del 2010
COM TREBALLEN ELS CARTERS?
AVUI A VINGUT EL PARE DE LA NAROA I ENS HA EXPLICAT COM TREBALLEN ELS CARTERS. HEM ESCRIT UNA CARTA, LI HEM POSAT UN SEGELL I L'HEM TIRAT A LA BÚSTIA DE CORREUS.
ENS HA EXPLICAT QUE ELL REPARTEIX LES CARTES AMB UNA MOTO I.... ENS HA DEIXAT PUJAR! ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!

ENS HA EXPLICAT QUE ELL REPARTEIX LES CARTES AMB UNA MOTO I.... ENS HA DEIXAT PUJAR! ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



