google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dimarts, 19 de gener del 2010

NADAL A P-4







Aquest Nadal vam tenir la visita del Tió de Nadal, durant uns dies vam portar menjar pel Tió, aquest va menjar molt i molt i l'últim dia abans de les vacances va tenir un mal de panxa tan gran que després de molts i molts cops de bastó es va posar a " cagar", va ser molt emocionant!






També vam rebre la visita del Patge Reial i li vam donar les cartes per SSMM els Reis Mags; tots estàvem molt nerviosos i emocionats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dijous, 12 de novembre del 2009

PROTAGONISTES P-4 DEL MES D'OCTUBRE




Estem molt contents perquè les mares dels nens i nenes protagonistes de la setmana del mes d'octubre van venir una tarda a la classe i ens van ensenyar i ajudar a fer manualitats molt divertides.


Moltes gràcies per la vostra participació.