google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dijous, 4 de juny del 2009

EL CARGOL I L'HERBA DE POLIOL







Papes i mames,
moltes gràcies per haver-nos fet passar moments tant especials! Esteu fets uns/es artistes. Us animem a continuar participant, això només ha estat un tastet... Ja en parlarem el curs vinent...!
Els nens, nenes i tutores de P3.

dilluns, 25 de maig del 2009

ELS PROTAGONISTES DEL MES DE MAIG









Classe de les Marietes (Paula, Nikita i Leticia)

Les mares dels protagonistes del mes de maig han vingut a classe i
hem jugat molt, hem imitat ritmes, hem jugat a endevinar animals,
i .... el joc de les cadires, que divertit!! Fins i tot hem berenat coca
que han fet les mares ummmm que bona!
Classe de les Papallones ( Pablo, Josef i Ariadna )
Les mares dels protagonistes d'aquest mes ens han ajudat a fer
unes targetes molt boniques, estan fetes amb diferents papers i
materials. Que bonic que ens ha quedat!!

dissabte, 16 de maig del 2009

SORTIDA A SEBES (FLIX) DELS NENS I NENES DE 1r
















El dia 15 de maig, els nens i nenes de 1r vam realitzar una sortida a l'espai natural de les riberes de l'Ebre a Sebes (Flix). Vam poder observar les cigonyes i els cavalls de Camarga en el seu hàbitat natural. Vam realitzar un joc de pista, on havíem de trobar rastres dels animals de la zona: guineus, cigonyes, esquirols, fagines, janetes, llúdrigues... Ens van explicar un munt d'anècdotes de tots aquests animals! A més, amb una ullera de llarga vista vam poder observar millor els nius de les cigonyes. Ens ho vam passar d'allò més bé! Aquí teniu unes fotos però als àlbums picassa n'hi ha una colla més.

divendres, 8 de maig del 2009

COLÒNIES DE 2n A LES PILES











Els dies 4 i 5 de maig, els alumnes de 2n vam anar de colònies a Les Piles. Allí vam fer diverses activitats i tallers, entre ells: la descoberta del poble, observació de bitxos, elaboració de magdalenes, el safari nocturn, l'hort i la granja. Vam aprendre un munt de coses i vam gaudir de la convivència amb els nostres companys i companyes. Ens ho vam passar d'allò més bé!! Aquí en teniu una mostra. Si voleu veure més fotografies, cliqueu l'enllaç del picasa situat a la dreta.