dijous, 4 de juny del 2009
EL CARGOL I L'HERBA DE POLIOL
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dilluns, 25 de maig del 2009
ELS PROTAGONISTES DEL MES DE MAIG
Les mares dels protagonistes del mes de maig han vingut a classe i
hem jugat molt, hem imitat ritmes, hem jugat a endevinar animals,
i .... el joc de les cadires, que divertit!! Fins i tot hem berenat coca
que han fet les mares ummmm que bona!
Classe de les Papallones ( Pablo, Josef i Ariadna )
Les mares dels protagonistes d'aquest mes ens han ajudat a fer
unes targetes molt boniques, estan fetes amb diferents papers i
materials. Que bonic que ens ha quedat!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dimecres, 20 de maig del 2009
Els alumnes de p5 hem anat de colònies
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dissabte, 16 de maig del 2009
SORTIDA A SEBES (FLIX) DELS NENS I NENES DE 1r
El dia 15 de maig, els nens i nenes de 1r vam realitzar una sortida a l'espai natural de les riberes de l'Ebre a Sebes (Flix). Vam poder observar les cigonyes i els cavalls de Camarga en el seu hàbitat natural. Vam realitzar un joc de pista, on havíem de trobar rastres dels animals de la zona: guineus, cigonyes, esquirols, fagines, janetes, llúdrigues... Ens van explicar un munt d'anècdotes de tots aquests animals! A més, amb una ullera de llarga vista vam poder observar millor els nius de les cigonyes. Ens ho vam passar d'allò més bé! Aquí teniu unes fotos però als àlbums picassa n'hi ha una colla més.
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Inicial
divendres, 8 de maig del 2009
COLÒNIES DE 2n A LES PILES
Els dies 4 i 5 de maig, els alumnes de 2n vam anar de colònies a Les Piles. Allí vam fer diverses activitats i tallers, entre ells: la descoberta del poble, observació de bitxos, elaboració de magdalenes, el safari nocturn, l'hort i la granja. Vam aprendre un munt de coses i vam gaudir de la convivència amb els nostres companys i companyes. Ens ho vam passar d'allò més bé!! Aquí en teniu una mostra. Si voleu veure més fotografies, cliqueu l'enllaç del picasa situat a la dreta.
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Inicial
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






