google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dijous, 13 de febrer del 2014

TREBALLEM ELS OFICIS A P-5

 EL PARE DEL MARTÍN  ENS HA EXPLICAT QUE FAN A LA FABRICA ON TREBALLA.
FABRIQUEN PLÀSTIC!!!! 
HEM  FET  EXPERIMENTS !!!
 PODEM INFLAR UN GLOBUS AMB BICARBONAT I VINAGRE. ÉS COM FER MÀGIA.

TAMBÉ HEM MIRAT LA DIFERÈNCIA ENTRE L'AIGUA DE LA AIXETA I LA EMBOTELLADA.
TAMBÉ ENS HA ENSENYAT QUE TENEN A DINS ELS BOLQUERS 
TENEN UNES BOLETES PETITES DE PLÀSTIC. 
MOLTES GRÀCIES, ENS HA AGRADAT MOLT AQUESTA ACTIVITAT, T'ESPEREM UN ALTRE DIA.
DESPRES DE FER  EXPERIMENTS AMB EL PARE DEL MARTÍN, L'ANTONIO, MOLTS NENS I NENES VOLEN SER QUÍMICS, 
VOLEM FER EXPERIMENTS!!!

dijous, 6 de febrer del 2014

dimecres, 5 de febrer del 2014

CÓS BLANC Escola Salou

Aquest any els pares, mares i alumnes de l'Escola Salou han anat d'avatars i soldats.
(moltes més fotos al següent link)




divendres, 31 de gener del 2014

Visita a l'institut Marta Mata

Els alumnes de 6è hem fet una visita a l'institut Marta Mata conjuntament amb els alumnes de l'Escola Voramar.
Hem realitzat una visita pel centre i diferents tallers:
Jocs lingüístics

 
Pintar el Guernika
 Visitar el centre

 A l'aula d'informàtica
 Fabricació d'un polímer especial





dijous, 30 de gener del 2014

ESTEM DE FESTA MAJOR!!


 Anem a l'Ajuntament de Salou a veure els gegants i els nanos



Ens adelantem al Cos Blanc, juguem amb confeti!




dimarts, 28 de gener del 2014

El Pol i el seu gos Patxi

Ens ha vingut a visitar el Pol, i ha portat el seu gos Patxi per ensenyar-nos com hem de cuidar un gos, les obligacions que tenim, com actuar davant d'un gos que ens pot atacar, com entrenar-lo perquè tingui uns bons hàbits i moltes altes coses.