google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

divendres, 31 de gener del 2014

Visita a l'institut Marta Mata

Els alumnes de 6è hem fet una visita a l'institut Marta Mata conjuntament amb els alumnes de l'Escola Voramar.
Hem realitzat una visita pel centre i diferents tallers:
Jocs lingüístics

 
Pintar el Guernika
 Visitar el centre

 A l'aula d'informàtica
 Fabricació d'un polímer especial





dijous, 30 de gener del 2014

ESTEM DE FESTA MAJOR!!


 Anem a l'Ajuntament de Salou a veure els gegants i els nanos



Ens adelantem al Cos Blanc, juguem amb confeti!




dimarts, 28 de gener del 2014

El Pol i el seu gos Patxi

Ens ha vingut a visitar el Pol, i ha portat el seu gos Patxi per ensenyar-nos com hem de cuidar un gos, les obligacions que tenim, com actuar davant d'un gos que ens pot atacar, com entrenar-lo perquè tingui uns bons hàbits i moltes altes coses.








divendres, 17 de gener del 2014

dijous, 16 de gener del 2014

Els treballs de jardineria a l’exterior de l’Escola Salou

L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha visitat avui l’Escola Salou juntament amb la regidora de Manteniment de la Ciutat, Serveis i Via Pública, Maria José Rodríguez, per tal de comprovar de primera ma els treballs de jardineria que s’estan realitzant. Dos operaris treballen per condicionar aquesta àrea i millorar l’entorn del centre.
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha explicat que “es tracta d’una millora necessària per potenciar la imatge de l’escola i per millorar qualitat de l’entorn i el confort”. Granados ha manifestat que “intentem prioritzar les necessitats dels centres educatius i realitzar millores en matèria de manteniment i adequació donat que és l’espai on els nens i joves de la nostra ciutat passen molt de temps ”. En aquesta zona, després de les obres realitzades per la Generalitat de Catalunya, l’adequació de la jardineria va quedar pendent i l’Ajuntament de Salou ho ha assumit finalment realitzant aquesta plantació.
L’heura i l’espígol han estat les plantes triades pel parterre de l’entrada. També s’han plantat ginestes i pròximament es plantaran arbres.  “S’han escollit plantes autòctones sense necessitat de rec, que s’adaptaran bé al clima de Salou per tal de facilitar les atencions” ha explicat la regidora.  La directora del Centre, Anna Llop, s’ha mostrat molt satisfeta amb la millora i agraït a l’Ajuntament la seva col·laboració donat que es tracta d'una necessitat detectada des de fa temps.

dimecres, 15 de gener del 2014

Festival de Nadal 2013


Alumnes de 6è



Alumnes de 5è


Alumnes de 2n



Alumnes de 1r



Alumnes de P5




Coral




dimecres, 8 de gener del 2014

Les comarques de Catalunya i Comunitats autònomes

Web on es poden estudiar:
 Les comarques de Catalunya i les seves capitals.
Les comunitats autònomes d'Espanya i les capitals.