google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dimarts, 23 d’abril del 2013

Sant Jordi 2013

Sant Jordi a l'Escola Salou.
Els alumnes de 5è com cada any venen llibres i roses.
Han muntat 2 parades de llibres a les 2 sortides de l'escola: han venut llibres en català, castellà i anglès, llibres de segona mà a 1 €, 2€ i 3€, punts de llibres i roses.
Durant tot el dia han passat les diferents classes de l'escola i a les entrades i sortides els pares i mares també han comprat molt.
Els diners que han guanyat seran per pagar el viatge de fi de curs al proper any.















ELS NENS DE P-4 HAN ANAT A LA PLAÇA DE SANT JORDI, HAN VIST UNA OBRA DE TEATRE MUSICAL " UN SANT JORDI DIFERENT " ENS HA AGRADAT MOLT.


 LA CIARA VA SER UNA CANDIDATA A PRINCESA, QUINS CRITS QUE VAN FER !!!


L'AARON  I EL JUNIOR VAN SER CANDIDATS A SANT JORDI , VAN FER MOLT EXERCICI: FLEXIONS, CARRERES...I  FINS I TOT VAN MATAR EL DRAC.





A LA TORNADA CAP A L'ESCOLA : UNA PARADETA , PER ESMORZAR I JUGAR UNA MIQUETA AL PARC DEL CARRILET.




A L'ESCOLA HEM REPRESENTAT LA LLEGENDA DE SANT JORDI I ENS HO PASSEM  SUPERBEEEEE!!!!








TAMBE HEM  FET TEATRE D'OMBRES !!!!





























dilluns, 22 d’abril del 2013

ELS I LES PROTAGONISTES D'ABRIL!





LES MARES DE : ARIADNA, ALAN, ISMAEL I EL PARE DE LA NEREA ENS HAN ENSENYAT A JUGAR AL MOCADOR, ES UN JOC AL QUE JUGAVEN ELS QUAN EREN PETITS.


MOLTES GRÀCIES 

dijous, 11 d’abril del 2013

L'IAN HA PORTAT A CLASSE LA SEVA "TORTU"





L'IAN I LA SEVA TORTUGA : LA TORTU
 ELS NENS  I LES NENES  DE P-4 NO TENEN POR DE TOCAR-LA, LA TORTU HA MENJAT ENCIAM  I HA CAMINAT UNA MICA PER LA CLASSE.
GRÀCIES  IAN   ENS HA AGRADAT MOLT LA TEVA TORTUGA .

dimecres, 10 d’abril del 2013

ELS NENS DE P-4 HEM FET COLLARETS DE MACARRONS



MIREU QUINS COLLARETS QUE HEM FET AMB LES MARES DEL BIEL I L'ANGELA.
MOLTES GRÀCIES IRENE I SANDRA ENS HO HEM PASSAT SUPERBEEEEE!!!!!

Visita a la Tarraco romana

Els alumnes de 5è hem anat d'excursió a Tarraco.
Primer hem anat a visitar el Forum provincial, després al Museu Nacional d'arqueologia de Tarragona ( hem vist escultures, pintures, sarcòfags, eines de casa, àmfores, mosaics, columnes, capitells, ...)
Al sortir hem esmorzat a la plaça del rei i ens hem preparat per anar a visitar el Pretori i el Circ romà.
Per acabar el matí hem arribat fins a l'amfiteatre.

 












Si vols la foto Clica sobre la presentació i aniràs a l'album