google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dimecres, 8 de juny del 2011

Premi Baldiri i Reixac

El nostre centre Escola Salou ha participat aquest curs en els Premis Baldiri i Reixac, amb el treball que van realitzar el curs passat els alumnes de 4t, amb la seva tutora M. Eugènia Bové Domingo.
El premi que hem guanyat ha estat en la modalitat treball d'alumnes, amb el nom
"`Conèixer el nostre municipi de Salou". es tracta d'un projecte sobre el municipi de Salou, on els nens han treballat la història, la cultura, els monuments, els edificis, fent incidència amb els xalets modernistes del passeig, el port, el faro, la torre Vella, etc. Això ha permès al nostre alumnat, alguns de procedència molt diversa, conèixer més profundament el municipi on estan vivint.


Aquests premis els organitza la Fundació Lluís Carulla i es premia els treballs que promouen la llengua, la cultura i els valors, així com l'estímul i reconeixement a l'escola catalana. Rebre aquest premi, és un reconeixement molt gran dintre del món de l'ensenyament, i ens en sentim molt orgullosos.
El premi el vam rebre el passat diumenge dia 5 de juny, a les 13 hores al Casal de l'Espluga de Francolí (Conca de Barberà), en un acte que va estar presidit pel Molt Hble. Sr. Artur Mas i Gavarró, president de la Generalitat de Catalunya.
De la nostra escola hi assistiren 120 persones, entre pares, alumnes i mestres. Va ser una festa molt bonica i tots en vam gaudir !!!!


dimarts, 7 de juny del 2011

ELS NOSTRES "CHAMPIONS"

"Olelé... olalà... ser d'inicial és... el millor que hi ha".














Aquí teniu els campions de futbol de Cicle Inicial que el passat diumenge van acabar la temporada 2010-2011. Ha estat molt dura perquè els primers partits els va tocar patir. Però un cop van agafar confiança, els partits s'han anat comptant per victòries! Sabem que després de l'últim partit van anar celebrar-ho tots plegats. Felicitats campions!!!









dijous, 2 de juny del 2011

Colònies Pujarnol. "segon dia....


Bé, ja ens queden menys hores per tornar a casa i estem aprofitant molt el temps. Avui hem fet tirolina, escalada al rocodrom i ara per la tarda estem fent una gimcana aventurera molt xula.
Ahir per la nit ens ho passàrem molt bé al concurs de ball, i després quan ja creiem que tot s'havia acabat un monstre del bosc va venir a visitar-nos.

Si no ho creieu... mireu, mireu...

Aquí està l'enllaç de més fotos. adeuu

dimecres, 1 de juny del 2011

Colònies Pujarnol. Hem sobreviscut el primer dia.

Bon dia a tots! Bé, avui és dimecres dia 1 i tenim un moment per penjar les fotografies més destacades que anem realitzant. Gairebé no ens dona temps a descansar ja que realitzem activitat rere activitat. Estem tots molt bé i disfrutant de valent de les activitats i la natura. Les instal.lacions són genials i els monitors encantadors. Ara anirem penjant fotografies, si voleu fer algun comentari ho podeu fer. Sabem que no surten tots els nens, però paciència que anirem sortint tots.

Feu click a aquest enllaç:

dilluns, 23 de maig del 2011

Webs de Música

L'orquestra
Fes de director de la teva pròpia orquestra

Musiquetes

Els amfitrions són els personatges tradicionals del món dels contes: el drac, la bruixa, la princesa o en Patufet.

http://musiquetes.com/