diumenge, 23 de maig del 2010
La mare del Jan és FIRAIRE
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
divendres, 21 de maig del 2010
Els nens i nenes de 1r A i 1r B hem visitat aquesta setmana la gelateria La Ibense. Ens hem posat un gorro de paper per a transformar-nos en gelaters i descobrir com s'elaboren els gelats, quins ingredients i quins estris s'utilitzen. Hem elaborat gelat de maduixa i a més a més l'hem tastat!! Uummm, que bo!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
dijous, 20 de maig del 2010
COLÒNIES A LES PILES. NENS I NENES DE 2n
El passat 10 i 11 de maig els alumnes de 2n vam anar de colònies a Les Piles (La Conca de Barberà). Allí no vam parar ni un moment : vam fer un joc de pistes pel poble per descobrir quines coses s’hi amagaven, vam fer de pagesos i de grangers, vam fer magdalenes (mmm....!), un taller de buscar “bitxos” i un imant i per la nit... un safari nocturn, amb les llanternes! També vam tenir cura de mantenir la casa de colònies neta i ordenada. Vam aprendre un munt de coses i vam passar dos dies molt divertits!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
dimarts, 18 de maig del 2010
TALLER : UN CIRCUIT ELÈCTRIC
Aquí teniu una mostra del taller que vam realitzar els alumnes de 2n en motiu de la Setmana Cultural que vam dedicar als invents. Els pares i mares ens van ajudar a construir un circuit elèctric que ens vam endur cap a casa...amb pila, bombeta, portabombetes, cables, interruptor... i funciona!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
divendres, 7 de maig del 2010
EXCURSIÓ A L'AQUALEÓN
Avui els nens i nenes de 1r hem anat d'excursió a l'Aqualeón. En el safari dels herbívors, hem vist zebres, watusis, cobs litxis, paons i llames i en el safari dels carnívors, lleons, tigres i óssos. També hem assistit a dues exhibicions d'aus, una d'exòtiques, amb guacamais, lloros i cacatues, i una altra de rapinyaires amb àguiles, ducs, falcons i milans. Hem visitat el zoo, on hem pogut veure de ben aprop molts altres animals. Ens ho hem passat molt bé! Aquí en teniu un tastet.
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
dijous, 6 de maig del 2010
ELS NENS I NENES DE P-5 HEM COLLIT ELS RAVES
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
El circuit elèctric dels alumnes de 2n
Etiquetes de comentaris:
VIDEOS
CLOENDA SETMANA CULTURAL
El passat divendres 30 d'abril vam celebrar a l'Escola Salou la cloenda de la Setmana Cultural. Aquest any el tema central eren els Invents.
Els més petits de l'Escola es van disfressar i ballar de diferents mitjans de transport:
Els alumnes de P3 van conèixer i treballar l'invent del TREN.
Els alumnes de P4 es van disfressar d'AVIONS i de GLOBUS aerostàtics
Els alumnes de P5 van treballar sobre el VAIXELL.
Els nens i nenes de 1r van estudiar la història de la impremta, i van fer un ball sobre la màquina d'escriure.
Els alumnes de 2n va estudiar a Edison, que va inventar la bombeta incandescent i a Volt que va inventar la pila elèctrica.
Van representar un ball, mitjançant un circuit elèctric
Els alumnes de 3r van estudiar el TELÈFON
Els nens i nenes de 4rt van estudiar el SUBMARÍ, inventat pel català Narcís Monturiol, i van fer un ball disfressats de mariners i amb la construcció de 3 grans submarins.
Els alumnes de 5è i 6è van fer una exposició al gimnàs de diferents invents i es van disfressar d'Albert Einstein.
Etiquetes de comentaris:
FESTES
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

