dimarts, 2 de març del 2010
dilluns, 1 de març del 2010
ENS HA VISITAT UNA GUIA TURISTICA.
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
COS BLANC I CARNAVAL A P-4
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dimecres, 24 de febrer del 2010
SORTIDA AL PORT DE TARRAGONA
El passat dilluns 15 de febrer, els alumnes de 1r vam anar d'excursió al Port de Tarragona. Primer vam fer una visita al Museu del Port, on van descobrir els diferents tipus de ports i les feines que s'hi duen a terme, i vam poder conèixer de més a prop els diversos arts de pesca i els peixos. Després vam pujar en una barca i vam fer un tomb pel port, per observar de més a prop les activitats que s'hi realitzen. Vam dinar en un parc i ens ho vam passar molt bé!! Aquí en teniu un tastet.
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle inicial
dimarts, 23 de febrer del 2010
SABEU QUE ÉS UNA PITUFA?
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dimarts, 16 de febrer del 2010
A P-5 HEM COMENÇAT A TREBALLAR ELS OFICIS
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
diumenge, 14 de febrer del 2010
LA FESTA DE CARNAVAL
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
dilluns, 8 de febrer del 2010
FESTA MAJOR A INFANTIL
Etiquetes de comentaris:
Curs 09-10 Cicle Infantil
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
