google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

dijous, 12 de novembre del 2009

PROTAGONISTES P-4 DEL MES D'OCTUBRE




Estem molt contents perquè les mares dels nens i nenes protagonistes de la setmana del mes d'octubre van venir una tarda a la classe i ens van ensenyar i ajudar a fer manualitats molt divertides.


Moltes gràcies per la vostra participació.

CASTANYADA I SORTIDA PER SALOU DELS ALUMNES DE P-4











Els nens i nenes de P-4 estem molt contents perquè ens va venir a visitar la Maria Castanyera. Va portar castanyes que el senyor Pasqual va torrar i a la tarda ens les vam menjar. Per cert estaven boníssimes!!!!!!!!!!!


Vam anar amb el trenet a fer una visita als acantilats i al Parc de la ciutat de Salou. Ens ho vam passar molt requetebé!!!!!!

dimecres, 11 de novembre del 2009

SORTIDA DELS ALUMNES DE P-5 AL PARC BOTÀNIC DE SALOU


Ens agrada molt anar amb el trenet, és molt divertit.



Els alumnes de P-5 hem visitat el botànic de Salou.


Hem olorat les plantes aromàtiques com la farigola, l’espígol


I hem vist moltes palmeres, aquesta té dàtils de color taronja.









dilluns, 9 de novembre del 2009

CUINERS DE LA TARDOR

















En motiu de la celebració de la festa de la castanyada, els nens i nenes de 2n es van convertir en cuiners i cuineres! Ens vam posar el davantal, vam preparar els ingredients i…les mans a la massa….ametlles, sucre, una mica de patata, un pèl de ratlladura de llimona i…mmm què bons!!! Mireu que bonics que van quedar. Aquí en teniu un tastet!!!










Si voleu veure més fotos cliqueu a l'enllaç del picassa.

dimarts, 3 de novembre del 2009

SORTIDA A VALLCALENT
















El passat mes d'octubre els nens i nenes de 2nA i 2nB vam anar al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent (Lleida). Allí vam poder comprovar la importància del treball que es duu a terme en aquest centre.
Vam observar i vam poder aprendre moltes coses de diferents tipus d’animals: l’ós bru, flamencs, voltors, àguiles i moltes més aus rapinyaires, guineus, gats fe, cigonyes, cèrvols… Aquí en teniu una petita mostra!

dissabte, 31 d’octubre del 2009

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM FET PANELLETS












ELS ALUMNES DE LA CLASSE DE LES GIRAFES I ELS DE LA CLASSE DELS DINOSAURES HEM FET UNS PANELLETS MOLT BONS. PODEU FER MÉS A CASA, AQUÍ TENIU LA RECEPTA.
RECEPTA DELS PANELLETS
INGREDIENTS PER LA MASSA:
• 1 KILO D’AMETLLA MOLTA.
• 1 KILO DE SUCRE.
• 2 BONIATOS BULLITS.
INGREDIENTS PER DECORAR ELS PANELLETS:
• PINYONS.
• AMETLLA SENCERA.
• CIRERES CONFITADES.
• CODONYAT.
• OU ( per pintar )
AL FORN 8 MINUTS.