google-site-verification: googlecff0d7f41b1ae174.html"

divendres, 20 de febrer del 2009

Divendres de Carnaval a P3

Tal i com ha manat Sa Majestat el Rei Carnestoltes avui els nens i nenes de P3 hem vingut al dematí amb perruques i mocadors al cap.



A la tarda, ens ho hem passat d'allò més bé: ens hem disfressat, hem anat al pati dels grans i hem desfilat davant tots els nens/es de l'escola. Després un bon berenar ens estava esperant a la classe.



dimarts, 17 de febrer del 2009

JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!!!





Ahir a la tarda els nens i nenes de l'escola vam rebre la visita de Sa Majestat el Rei Carnestoltes, que ens acompanyarà durant tota la setmana i ens anirà donant unes ordres que haurem de complir.

Els nens i nenes de P3 ho hem fet requetebé i aquí ho podeu comprovar vosaltres mateixos. A que estem molt guapos?



















diumenge, 8 de febrer del 2009

ELS ALUMNES DE P4 ESTEM DE FESTA MAJOR!!!









UN ANY MÉS ELS ALUMNES DE P4 HAN VOLGUT CELEBRAR LES FESTES DE SALOU A L'ESCOLA, HEM FET MOLTES ACTIVITATS AQUÍ TENIM UNA PETITA MOSTRA.

dijous, 5 de febrer del 2009

PROTAGONISTES DEL GENER P-4




A LA CLASSE DE LES MARIETES ELS PROTAGONISTES HAN SIGUT: EL POL, LA CLAUDIA I LA NOA. LES MARES ENS HAN PINTAT LA CARA DE PRINCESES , DE SPIDERMANS I DE PIRATES.
A LA CLASSE DE LES PAPALLONES LES PROTAGONISTES HAN SIGUT : LA LAURA, LA NATALIA I LA YOANA. ENS HAN PORTAT UNA MASCOTA MOLT TRANQUIL. LA " LA TIDY".

LA FESTA MAJOR DELS PETITS







Els més petits de l'escola també hem celebrat la Festa Major de Salou: hem conegut als nanos, hem ballat amb els gegants al ritme del so de les gralles i hem fet el nostre "Petit Cós Blanc". Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé... ara toca gaudir de la Festa Major al carrer.

dimecres, 4 de febrer del 2009

BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!




Els alumnes de Cicle Inicial hem treballat els elements festius de Salou en motiu de la Festa Major. Coneixem tots els noms dels gegants i dels capgrossos, ens els hem emprovat... Hem fet retallables, imans i un seguit de tallers. Aquí en teniu un tastet!!!




Us desitgem molt bona Festa Major a tots!!!

dimecres, 21 de gener del 2009

P-4 PROTAGONISTES: NATALIA I RAINER













El mes de desembre han sigut protagonistes el Rainer i la Natalia.
Hem anat a la biblioteca de l'escola i hen vist un DVD de música cubana molt bonic, hem ballat molt. Semblava una discoteca. Per acabar crispetes a la classe, mmmm que bones !!

divendres, 16 de gener del 2009

Concert dels alumnes de 2n

Avui al matí els alumnes de 2n que saben tocar instruments musicals han ofert als seus companys/es de classe un petit concert amb saxos , clarinets, contrabaix i piano.