A la tarda, ens ho hem passat d'allò més bé: ens hem disfressat, hem anat al pati dels grans i hem desfilat davant tots els nens/es de l'escola. Després un bon berenar ens estava esperant a la classe.
divendres, 20 de febrer del 2009
Divendres de Carnaval a P3
Tal i com ha manat Sa Majestat el Rei Carnestoltes avui els nens i nenes de P3 hem vingut al dematí amb perruques i mocadors al cap.


Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dimarts, 17 de febrer del 2009
JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!!!
Ahir a la tarda els nens i nenes de l'escola vam rebre la visita de Sa Majestat el Rei Carnestoltes, que ens acompanyarà durant tota la setmana i ens anirà donant unes ordres que haurem de complir.
Els nens i nenes de P3 ho hem fet requetebé i aquí ho podeu comprovar vosaltres mateixos. A que estem molt guapos?
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
diumenge, 8 de febrer del 2009
ELS ALUMNES DE P4 ESTEM DE FESTA MAJOR!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dijous, 5 de febrer del 2009
PROTAGONISTES DEL GENER P-4
A LA CLASSE DE LES MARIETES ELS PROTAGONISTES HAN SIGUT: EL POL, LA CLAUDIA I LA NOA. LES MARES ENS HAN PINTAT LA CARA DE PRINCESES , DE SPIDERMANS I DE PIRATES.
A LA CLASSE DE LES PAPALLONES LES PROTAGONISTES HAN SIGUT : LA LAURA, LA NATALIA I LA YOANA. ENS HAN PORTAT UNA MASCOTA MOLT TRANQUIL. LA " LA TIDY".
A LA CLASSE DE LES PAPALLONES LES PROTAGONISTES HAN SIGUT : LA LAURA, LA NATALIA I LA YOANA. ENS HAN PORTAT UNA MASCOTA MOLT TRANQUIL. LA " LA TIDY".
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
LA FESTA MAJOR DELS PETITS
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dimecres, 4 de febrer del 2009
BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!
Els alumnes de Cicle Inicial hem treballat els elements festius de Salou en motiu de la Festa Major. Coneixem tots els noms dels gegants i dels capgrossos, ens els hem emprovat... Hem fet retallables, imans i un seguit de tallers. Aquí en teniu un tastet!!!
Us desitgem molt bona Festa Major a tots!!!
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
dimecres, 21 de gener del 2009
P-4 PROTAGONISTES: NATALIA I RAINER
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Infantil
divendres, 16 de gener del 2009
Concert dels alumnes de 2n
Avui al matí els alumnes de 2n que saben tocar instruments musicals han ofert als seus companys/es de classe un petit concert amb saxos , clarinets, contrabaix i piano.
Etiquetes de comentaris:
Curs 08-09 Cicle Inicial
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






